Sunday, April 24, 2016

اوجالان ساوالان : کورش عرفانی درتلویزیون دیدگاه چه می گوید؟

مقدمه
این مقاله در پاسخ به برنامۀ ماهوراه­ای «اعتراضات اجتماعی یا اعتراضات قومی؟» می­نویسم که آقای کورش عرفانی تئوریسین و ایدئولوگ تلویزیون ماهوراه­ای «دیدگاه» (ِDidgah Tv) در ماهوارۀ یاه ست در ایام نوروز 1395 آن را اجرا کرد.

Monday, April 11, 2016

بستری شدن رقیه علیزاده همسر عباس لسانی

  طی روز های اخیر و در پی فشارهای روحی و روانی شدید که به خانواده عباس لسانی تحمیل می گردد وضعیت جسمانی خانم علیزاده بدتر شده و ایشان امروز پس از مراجعه به پزشک بستری شده اند

Sunday, April 10, 2016

عباس لسانی با عنوان اتهامی جدید دادگاهی گردید



عباس لسانی فعال حرکت ملی آزربایجان که در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان عادل آباد شیراز می باشد صبح امروز ۲۱ فروردین در شعبه ۶ بازپرسی دادگاه عمومی و انقلاب شیراز به ریاست بازپرس پرونده آقای زارع محاکمه شد.


Saturday, April 9, 2016

مجید محمدی: از چپ عدالت‌گرا تا چپ امنیت‌گرا: طلیعه‌ ناسیونال-سوسیالیزم ایرانی

توضيح از تريبون: چپ ايدٸولوژيک (کمونيست) طبق يک قاعده عمومي، سه دوره آرمانخواهي، پراگماتيسم و سقوط اخلاقي و سياسي را تجربه ميکند.

Wednesday, April 6, 2016

آزادى و زبان و هويت در كنار استخوان و جمجمه و حجرالاسود



پس از 962 سال پاپ با رهبر كليساى ارتدوكس روسى ملاقات كرد. آن هم بغل دست نشان استخوان و جمجمه كه سمبل تولد دوباره و بازگشت مسيح است.

Monday, April 4, 2016

حمایت جهانی از آزربایجان در خصوص آزاد سازی قره باغ اشغالی


عیاد امین مدنی، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی درباره درگیری های موجود بین آزربایجان و ارمنستان در قره باغ اشغالی اعلام کرده است “اراضی اشغال شده آزربایجان بدون قید و شرطی باید فوراً آزاد شود