Tuesday, February 15, 2011

راهپیمایی ۲۵ بهمن و عدم حمایت آذربایجانیها از آن

راهپیمایی ۲۵ بهمن و عدم حمایت آذربایجانیها از آن
بنا به گزارش خبرگزاریها طرفداران موسوی و کروبی موسوم به جنبش سبز در روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه در نقاطی از شهرهای شهرهای تهران، اصفهان اقدام به تظاهرات ونمایشات خیابانی نمودند. این تظاهراتها که به در خواست موسوی و کروبی برگزار شدند با خشنونت پلیس ضد شورش و لباس شخصی های سرکوبگر روبرو شده اند و تعدادی از مردم دستگیر شدند.
برای برگزاری این اعتراضات تبلیغات وسیعی از طرف مدافعان جنبش سبز و حامیان آنها از جمله خبرگزاریهای دولتی انگلیس و امریکا صورت گرفته بود ولی علیرغم تبلیغات گسترده، این تظاهراتها و اعتراضها به نقاطی از دو سه شهر محدود شد که به نسبت حمعیت آن شهرها تعداد کمی در آنها شرکت کرده بودند و هر از چند گاهی شعارهای سابق را تکرار میکردند.
تاکنون خبرگزاریها از وجود اعتراض و راهپیمایی در شهرهای آذربایجان، کردستان، خوزستان و ترکمن صحرا و بلوچستان هیچ گزارشی ارسال نکرده اند. عدم حمایت ملل تحت ستم از جنبش سبز برای کسی پوشیده نیست. ملل غیر فارس جنبش سبز را جنبش اسلامی، مدافع قانون اساسی جمهوری اسلامی، مدافع ولایت فقیه و دشمن حقوق ملی خود میدانند. ملل تحت ستم در ایران نمیخواهند رهبری کسانی را که دهها سال از رهبران جمهوری اسلامی بودند بپذیرند و برای اهداف اسلامی و اشغالگرانه آنها خون دهند.
رهبران جنبش سبز تاکنون حاضر نشده اند حتی ابتدایی ترین حقوق و مطالبات ملل تورک، کرد، عرب و بلوچ را برسمیت بشناسند. تورکها و دیگر ملل تحت ستم امروز با آگاهی کامل دست به مبارزه میزند و نمی خواهند مانند گذشته ها به سیاهی لشکر شونیستهای فارس تبدیل شده و بر علیه منافع خود اقدام کنند
.
مردم ستمدیده غیر فارس و کارگران و زحمتکشان غیر فارس در تجربه در یافتند که جریانات بورژوایی فارس تاکنون جز استثمار، محرومیت اقتصادی و استبداد چیزی به آنها به ارمغان نیاوردند. جریانات و مخالفان مرکز گرای فارس نمی خواهند قبول کنند که بدون نیروی ملل تحت ستم در ایران نمی توانند رژیم اسلامی را سرنگون کنند.
ملت حاکم فارس و رهبران چپ و راست آن برای جلب حمایت ملل تحت ستم و اتحاد عمل با آنها مجبورند دست از اهداف و سیاستهای برتری طلبانه و راسیستی خود بکشند و به حمایت از حق تعیین سرنوشت و دیگر حقوق دمکراتیک ، حقوق زنان و حقوق کارگران بپردازند.
روشنفکران چپ و راست مرکز گرا و ایرانی تلاش میکنند مردم ستمدیده تورک، کرد و دیگر ملل تحت ستم را بزیر پرچم رهبران جنایتکار جنبش سبز بکشند. اما تاکنون آنها نتوانستند هیچ موفقیتی بدست آورند.
ملل تحت ستم در ایران جنبش سبز را جنبشی ضد دیکتاتوری نمی دانند بلکه برعکس، آنها جنبش سبز را جنبشی مذهبی، اسلامی، بورژوایی، ضد دمکراتیک، نژاد پرستانه، ضدکارگری، ضد زن و ضد ملل غیرفارس می دانند. اهداف جنبش سبز هیچ فرقی با اهداف جمهوری اسلامی ندارد و رهبران آن همگی جنایتکار می باشند. سوسیالیستهای راستین آذربایجان جنوبی تلاش خواهند کرد ملت تورک بویژه کارگران و زحمتکشان تورک به زیر پرچم رهبری و مبارزاتی جریانات بورژوا - شونیستی ایرانی و فارس نرفته و آلت دست آنها تبدیل نشوند.
تا زمانیکه احزاب و جریانات سراسری و ایرانی در حرف و عمل از حق ملل در تعیین سرنوشت خویش، استقلال کامل و تشکیل کشور مستقل ملل تحت ستم در ایران، حقوق کارگران، زنان , سکولاریسم و دیگر حقوق دمکراتیک حمایت نکنند نمی توان از اتحاد عمل ملتهای تحت ستم با رهبری و جریانات ملت فارس صحبت کرد. بعبارتی دیگر پیش شرط اتحاد عمل مبارزاتی ملل تحت ستم با جریانات فارس و ایرانگرا این است که جنبشهای اعتراصی و جریانات سراسری و ایرانی کلیه حقوق و مطالبات دمکراتیک ، ملی و استقلال کامل ملتهای تحت ستم را پذیرفته، آنرا تبلیغ کرده و در عمل وفاداری و صدافت خود را اثبات نمایند
سول گوناز
در همین رابطه
دروغ و شایعه پراکنی جنبش سبز - سول گوناز
جنبش سبز و عدم حمایت ملل تحت ستم - سول گوناز

14/ 02/ 2001
http://www.solgunaz.com/از سایت

No comments: