Sunday, May 15, 2011

خردادین قیامی گرک کی تیکرار اول

خردادین قیامی گرک کی تیکرار اولا
يكشنبه 25 ارديبهشت 1390

هارای هارای من تورکم
بابک کیمی دور قوللاریوی چیرمالا هی هی
تورک ائللرینی ییغماغا تونقال قالا هی هی
دانشجویان، دانش آموزان، جوانان پرشور آذربایجان و قاطبه ملت ترک آذربایجان، ملتی که از استبداد فاشیستی و توهین و تحقیر صبرش لبریز گشته است. 5 سال پیش در روز یکم خرداد سال 85 تبریز قلب تپنده آذربایجان عزیز و کل شهرهای آذربایجان همه اعتراض ملتی بود که هم در یک کلام انسانیتش زیر سوال رفته بود و هم بعد از غارت منابع زیر زمینی و ثروت های خدادادیش که اکنون برای داشته هایش مبارزه می کند، سوسک شده بود. آری ما را سوسک کرده بودند. ملت اعتراض آرام و مدنی خود را در خیابان های شهرهای آذربایجان انجام می داد و اما مدعیان ام القراء اسلامی که با امام زمان نماز می خوانند و در سازمان ملل هاله نور تولید می کنند جواب ملت آذربایجان را با اسلحه، باتوم، گاز اشک آور و زندان و محرومیت دادند.
وحید داورپاه آن جوان عصیانگر تورک که توهین و لجن پراکنی روزنامه ایران را برنتافته بود با دست خالی همراه با سایر ملت تورک به خیابان آمده بود، کور شد. آری او اکنون دو چشم خود را از دست داده است. وحید در مصاحبه با تلویزیون ملی مان (گوناز تی وی) اعلام نمود که اگر دو چشم دیگر نیز داشته باشد باز هم آنرا تقدیم ملتش می کند.
هارای هارای من تورکم
ای نسل نسیمی سیزه سوسماق کی یاراشماز
تورک اوغلو دئمه ز آخ درسینی ده سویسالار هی هی
ابولفضل وصالی روزنامه نگار شجاع آذربایجانی به خاطر انعکاس اعتراض ملت آذربایجان که سوسک شده بودند، روزنامه اش تعطیل و هم اکنون خودش در زندان است. آری او اکنون در زندان آپارتاید اسیر است. روزنامه ایران که توهین کننده اصلی بوده و قیافه و شکل و شمائل رئیس جمهورش که بیشتر شبیه به سوسک است تا ملت آذربایجان، همچنان منتشر می شود. معنی و مفهوم عدالت احمدی نژاد این است.
آذربایجان وار اولسون ایسته میین کور اولسون
باش بولگه بوله نللر بیزی یاددان چیخاردیبلا
حق آلمالیدیر دور یاپیشاق قول قولا هی هی
ملت آزاده آذربایجان خاور میانه هم اکنون در شعله های غیرت و خشم ملت های بزرگ عرب می سوزد. عربها دیکتاتورها را سرنگون می کنند و جمهوری اسلامی از آن به عنوان جنبش اسلامی یاد می کنئ و دنیا را به حمایت از آنها می خواند. در صورتی که همین یک ماه پیش اعتراض عربهای ایران در روز خشم به شدت سرکوب نموده و طرفداران محیط زیست در آذربایجان نیز بخاطر دفاع از دریاچه ارومیه در زندان آپارتاید هستند. فاشیزم فارس گستاخی را تا حدی رسانده که حتی خبرهای دو ملت مظلوم ترک و عرب را بایکوت می نماید.
ملت عزیز آذربایجان، منتهای فاشیزم در مورد ترکها تنها مسخره کردن آنها در تلویزیون نمایشگاه کتاب و روزنامه و ... نیست. فاشیزم ملت آذربایجان را مردمی درجه 2 می داند که خیال باطل خود هرچه می خواهد بر سر هویت و فرهنگ و منابع زیرزمینی و اقتصادی آن بیاورد. معادن آذربایجان غارت می شود. محیط زیست آن مورد بی توجهی قرار می گیرد. دانشجویان و جوانانش بخاطر آذربایجان دوستی از دانشگاه اخراج می شوند و جوانان آذربایجانی نیز هر هفته در بازیهای تیم محبوبشان کتک می خورند و دستگیر می شوند.
خردادین قیامی گرک کی تیکرار اولا
برای مبارزه با فاشیزم چیزی برای از دست دادن نداریم جز اجاق مستراح!! که فارس مارا به عنوان سوسک در آن تعریف کرده بود. اما ما انسانیم و تورک و مسلمان برای ثابت نمودن غرور انسانی و ملی ترک مان در روز یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 17 راسته کوچه

No comments: