Wednesday, August 7, 2013

در خواست شخصیتها و فعالان ملی از رهبران یئنی کاموح برای پایان اعتصاب

    سعيد متين پور و نه نفر ديگر از شخصيتها و فعالان ملي حرکت ملي آذربايجان     
در پيامي خطاب به  زندانيان اعتصابي میگویند که به درخواست خانواده هایتان،ماو هزاران انسانی که نگران سلامتی شما هستند جواب مثبت داده و حداقل به صورت موقت هم شده از اعتصاب غذا دست کشیده و آنرا به عقب بیندازید.
جناب آقای دکتر لطیف حسنی، مهندس محمود فضلی، آیت مهرعلی بیگلو، بهبود قلی زاده و مهندس شهرام رادمهر
فرزندان نمونه و ارزشمند ملت !
ما در بیرون ، و در خانه هایمان شرایط سخت شما را درک می کنیم؛ ما می دانیم که شما جز کار فرهنگی ،کار دیگری که امنیت کشور را به خطر اندازد انجام نداده اید ولی به حبس طولانی مدت محکوم شده اید .
ما هم مثل شا محکومیت 9 سال زندان را نه تنها برای شما ، بلکه برای هیچ کسی، که فعالیت فرهنگی می کند روا نمی دانیم و معتقدیم که با این اعتصاب غذای شما ، صفحه جدیدی در تاریخ حرکت ملی باز شده است ، اما سلامتی شما برای خانواده هایتان ، برای ما و آنهایی که مبارزه فرهنگی می کنند بسیار پر اهمیت است .
لذا از شما تقاضا داریم به درخواست خانواده هایتان ، ما و هزاران انسانی که نگران سلامتی شما هستند جواب مثبت داده و حداقل به صورت موقت هم شده از اعتصاب غذا دست کشیده و آنرا به عقب بیندازید .
طبیعی است ما هم انتظار داریم مقامات مسئول به این تصمیم شما با دید مثبت نگاه کرده بازبینی در حکم صادره نموده و دادگاه عادلانه ای در این مورد تشکیل شود .
و من ا.... التوفیق 15/5/1392
1- حسن هرگلی (دمیرچی)
2- منوچهر عزیزی
3- حسن راشدی
4- حسین محمد خانی (ح. م . گونئیلی)
5- عباس لسانی
6- اکبر آزاد
7- حمید شافعی
8- علیرضا صرافی
9- جلال کودریلو
10- سعید متین پور


No comments: